SIS

Sollentuna International School!
Shit vilka sköna minnen jag har från den skolan.

Jag saknar fan de gamla goda tiderna, då menar jag 7an 8an och 9an.
Sis var en bra skola och min klass var fett skön.
Vi var typ som en stor familj och varje dag hade vi kul haha.
Klassen var stökig men vilken klass är inte det?

Haha, fuck.
Nu när jag tänker tillbaka så är gymnasiet skit tråkigt!

Gammal video från 9an haha.

Juste, nu när det här inlägget ändå handlar om sis så tänker jag passa på

och fråga om någon från min klass har klassfotot från 6an?

Då jag typ lipade haha? I sånna fall fixa in den på facebook :P


Kommentarer
» Warsan

Jag tror jag har den här hemma, men jag hittar inte den efter jag flyttade förra året men jag kan leta och scanna den om jag hittar den annars fråga Manpreet hon har den :)

2009-11-03 // 17:59:44
URL: http://funkyandfierce.blogg.se/
» Anonym

helt otroligt att du gått i SIS. hade du oxå birgitta i syslöjd?

2009-11-03 // 20:47:07
» :)

HHAHAHAHAHAHHAHA omg!!!! hade glömt attt folk hade mobilen sådär i fiickaan förut HAHAHAHA SHIIT ASSSÅÅÅ AHAH dom där mobilerna va VÄÄÄÄRSTAA mobilerna dåå hahhahaa skit roooliiiiiiiiiigt hahahha

2009-11-03 // 23:13:24
» EW

skit söt, undrar hur många hjärtan du har krossat?:P<3

2009-11-04 // 18:48:38
» Ellinor

ahahah omg kolla vilken fråga hon fråga :P

men du liknar lil romeo lite :D

2009-11-06 // 16:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback