Självförtroende

Jag tänker ta upp ett bra ämne som jag tror kommer att många kommer att tycka om..
Självförtroende.

Hur brukar ni märka att någon har bra självförtroende?
Jag menar det är väl inte bara högljudda, gapiga människor som har bra självförtroende liksom?

Jag anser att de som har bra självförtroende är folk som känner sig trygga och bekväma i det flesta situationer. Avslappnade människor, jag är själv rätt lugn av mig...
Jag anser också att de som har bra självförtroende är de som tar plats, men som inte är i vägen. De som gapar och skriker för att få uppmärksamhet har antagligen inte så bra självförtroende egentligen.


Kommentarer
» Anonym

de som gapar och skriker har verkligen inte självförtorende, de gapar och skriker för att de söker uppmärksamhet, de känner sig inte tillräckliga

2009-11-12 // 23:02:32
» J

Ja men som du säger, människor som är bekväma i sig själva. Sen finns det ju dom som hörs lite mer, pratar lite för mycket om sig själva och söker uppmärksamhet, men det är bara den jobbiga versionen av självförtroende.

2009-11-12 // 23:29:50
» Linea

alltså när man har självförtroende, då ere när man trivs som bäst men itne behöver hålla tal till andra.



2009-11-13 // 13:20:41
» Anonym

Jag tror att det är viktigt att ha bra självförtroende om man ska bli fotbollsproffs.

Du hör ju Cristiano Ronaldo i varje intervju typ:

I'm feel very confident... hehe osv.

2009-11-13 // 15:42:04
» malin

jag tycker precis som dig, dom som skriker och h¨ller på vill bara ha uppmärksamhet dom andra är trygga i sig själva och garvar åt dom andra

2009-11-13 // 16:48:57
» Anonym

du verkar inte ha de bästa självförtroendet.. du måste verkligen höra av alla att dom läser din blogg hela tiden statuskåt :/?

2009-11-14 // 01:59:46
» Anonym

Asså fett synd jag är en av dem få människorna som jag känner som har jättebra självförtoende och jag är en högljudd människa, å det är så jag har blivit uppväxt för alla ugandier ja känner pratar högt!Dem som är högljudda och har dåligt självförtoende beter sig olika när dem är me vänner,ensamma och med vuxna. Så börja inte snacka att alla som är högljudda har dåligt självförtroende!

2009-11-15 // 21:21:07
URL: http://divida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback