2012


Ni alla vet att jag var och såg på 2012 igår, jag har typ skrivit det överallt haha.
På msn heter jag 2012 sjukt bra film, på facebook har jag skrivit likadant och så har jag skrivit på bloggen att det är as grym!
2012 handlar ju om domedagen, jordens undergång...Fyfan asså, går jorden under så kommer det se ut precis som det gör i filmen. Allt som händer i filmen skulle man kunna tro vara verklighet.
2012 innehöll allt jag hade tänkt mig, man satt inte helt spänd hela filmen men tro mig, när man satt spänd så satt man verkligen helt spänd!! Men det var vissa scener då alla i salongen skrattade också, det var också vissa scener man ville fälla tårar..
Nog om filmen, gå se på den själv så kommer ni förstå vad jag menar.

Jag checkar in senare.
Pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback