Soft

För de som har skola imorgon så är det snart dags att sova.
Jag har skola imorgon men vet fan inte om jag ska till skolan imorgon eller inte, halsen har blivit bättre men jag hostar fortfarande... Jag får se hur jag känner mig imorgonbitti.

Jag sitter i mitt rum och lyssnar på musik, idag har jag nästan bara lyssnat på Chris Brown. Det var ett tag sen jag lyssnade på hans låtar, på senaste tiden har jag mest lyssnat på Trey Songz så jag kände att det var dags att lyssna på lite Chris Brown för att väcka lite gamla och sköna minnen.

Jag snackade precis med min kompis Yousef, jag har skrivit om honom tidigare här på bloggen. Jag vet inte om ni minns inlägget men ni ska veta att han är en grym filmdirektör!
Vi pratade lite om våran planering angående min och Biggie's kommande musikvideo, hemmafest.
Vi ska börja spela in den någon gång i December, under jullovet. Både jag och Biggie längtar, det kommer bli galet roligt att spela in en musikvideo! Haha, fan vad nice det kommer bli.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Chris Brown.

Ha det bäst!


Kommentarer
» Anonym

Killen e sööööt han bredvid dig

2009-11-16 // 17:22:13
» s

vaa kuul längtar till videon :)

2009-11-16 // 17:27:20
» nat

håller med:) Nice att ni ska göra en video, men vad är hemmafest för låt?

2009-11-16 // 17:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback