Soft mode

Vad händer alla goa läsare?



Vad skön dag jag har haft, jag har bara slappat och tagit det lungt heeeela dagen!
Jag skulle ju till Kista men ni vet redan hela den storyn.

Jag har varit hemma, legat i sängen med laptopen och spelat lite FIFA, snackat med Willson och lite annat.
Nu sitter jag och lyssnar på riktgit sköna RnB låtar, ni anar inte alltså. Jag bara sjunger låtarna utan till haha, önskar att jag kunde dela med mig min iPod med alla RnB älskare som följer min blogg.
Tro mig när vi snackar RnB så snackar vi RnB!

Nu har jag suttit här i rummet i snart en timma och bara lyssnat på musik.
Grejjen är den att jag lyssnar ju på RnB och de flesta låtarna handlar om kärlek och jag blir, deppig vill jag inte säga att jag blir men jag blir på love mode haha.
Jag börjar skriva meningar av låtarna i min status på facebook hah...

Ne, nu ska jag ta och lyssna på lite mer RnB.
Jag checkar in snart igen, aajt? Haha, pusss!

Kommentarer
» sara

lyssnar också på rnb o du harju fett bra musik smak så de skulle va övernajs med tips på dina fav RNB låtar!!!

2009-11-30 // 22:49:14
» Anonym

bra musik smak

2009-12-01 // 06:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback