Söndag

Jag kollade precis klart på matchen mellan Tottenham och Wigan!
Jag satt med Pappa och kollade på den matchen, det stod bara 1 - 0 till Tottenham efter första halvleken men i den andra halvleken blev det målfirande hela tiden!

Tottenham vann matchen med hela 9 - 1. Helt sjukt, jag dog av garv, speciellt när Defoe fick göra sitt 5e mål.
Tänk att göra 5 mål på en och samma match, fyfan vad bra! Även Lennon gjorde en bra match ifrån sig med 3 assist och ett mål.

Nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på Agnes låt Release me! Den är ju asbra :)

Jag kan kolla på videon om och om igen utan att tröttna, hon är ju så söt!
Agnes är mitt ögongodis :)

Men nu ska jag ta och klippa mig, mitt hår har växt några centimeter haha.
Jag kommer inte ha tid att klippa mig under veckan så jag passar på nu när det ändå är söndag!



Jag checkar in senare efter klippningen, PEACE!

Kommentarer
» Anonym

Hon är ful, störande och dålig sångerska!

2009-11-22 // 19:07:40
» Anonym

Jag är inte avundsjuk! :)

2009-11-22 // 19:08:12
» Anonym

snarare några millimeter ;) men matchen var så jävla sjuk, alla 5 målen på samma halvlek också!!

2009-11-23 // 00:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback