Stressig Fredag

Shit vilken jävla stressig dag jag har haft.
Jag skulle med Nebben till Kista fast det blev aldrig av så jag hängde med min kusin och hans tjej till stan.
Vi var i stan och kollade läget, allt var fine, vi gick runt och kollade i affärer osv. Hon köpte ett par snygga jeans.

På vägen hem så märker hon att hennes plånbok är borta!

Hon kom på att hon la den vid kassan när hon skulle köpa ett par jeans, vi åkte tillbaka till affären för att fråga om de hade lagt undan hennes plånbok.
De sa att de inte har sett någon plånbok, hon var 100% säker på att hon la den vid kassan när hon betalade.
Så det vi gjorde var att vi polis anmälde tjejen som stod vid kassan.
Nu får vi vänta och se vad som händer...


Jag har haft en stressig dag men visst ser jag helt cool ut på den här bilden haha!

Kommentarer
» J

Du borde uppdatera mer! Det e skitnajs att läsa din blogg, rolig läsning ;)vore skitkul om du hade frågestund fast du väljer ämne och vi ställer frågor ;)

2009-11-27 // 23:07:56
» ALBYS KATT!!!!<3333

hahah du ser inte stressad men du ser skit snygg (sexy) ut!!! <333:)

2009-11-27 // 23:26:29
» ALBYS KATT!!!!<3333

haha nej du ser inte stressad ut men du ser skit snygg (sexy) ut!!!! <3333 :)

2009-11-27 // 23:27:50
» Anonym

Håller med J :)

2009-11-28 // 13:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback