Tandläkare

Goddag på er alla söta o sköna läsare.
B Breezy (damn i luv my Sean John stunnas)
Kom hem från ett tag sen och på väg hem från skolan
så var det en liten kul grej som hände.
Jag satt på bussen och lyssnade på musik och sen klev två tjejer på
bussen och satte sig vid mig.
Jag sänkte musiken för att kunna höra vad de pratar om, haha.
Vilken smygare jag är eller hur...
Men hur som helst, när jag skulle av så sa ena tjejen hej då.
Jag skrattade bara haha, sen sa den andra tjejen Mjau..

Aja, nu har jag bråttom till tandläkaren, jag ha tid 16:00.
Det ligger i Fridhemsplan så I Gotta Go Now, får inte komma försent!.
Btw, är det bara jag som är rädd för tandläkaren?? :(

Checkar in sen när jag är hemma igen, hare bra.
Puss!


Kommentarer
» Makin thee plaaaace!

HAHAHAH, maan, är du lycklig nu eller, SO omoget yäääni haha shiiiet brotha, u are destroyin your own blogg HAHAAH, i think I caught you there ,,right fool?

2009-11-05 // 16:14:01
» theresa

damn hur fan kan man vara så kattig ? :O du är perfekt från topp till tå.och dina drag i ansiktet får en att tappa hakan! DAMN säger jag bara riktig kissekatt asså!

2009-11-05 // 16:44:12
» Anonym

ja e också rädd för tandläkaren mohaha, va där idag faktist

2009-11-05 // 17:11:41
» Anonym

guu va folk överdriiiveer han är inte ful men vad fan :S katt?? snälla?

2009-11-05 // 17:20:07
» melody

du ser ut som en jordgubbe där :D

2009-11-05 // 21:31:32
» Love is back on track!

Haha bryan ja e oxå rädd för tandläkarn så du behöver nte tro att dt e nåt konstigt;)

2009-11-08 // 13:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback