Till Läsarna

Det här inlägget är till mina läsare.
Jag vill bara passa på att tack er för att ni läser och följer min blogg varje dag, det är ni som håller igång bloggen genom att kommentera mina inlägg.
Ni får bloggen att bli bättre, ni får mig att vilja fortsätta blogga, ni får mig att tycka att blogga är kul!

Ni har fått mig att komma med på flera topplistor, topplistor som jag inte ens låg bra till förut..
Att klättra upp på topplistan så snabbt är grymt, jag började blogga i slutet av Maj det här året.
Min ide med bloggen var att skriva om min vardag och allt annat, helt enkelt att skriva om allt möjligt.
Så när jag kollar tillbaka om 2 eller 3 år så kommer jag ihåg vissa saker som jag gjort men jag kanske inte skulle minnas om inte jag skrev upp det på bloggen. Men det här inlägget handlar inte om varför jag började blogga.
Vill du veta exakt varför jag började blogga så läs mitt allra första inlägg på bloggen.

Men som sagt, när jag märkte att jag började få många läsare så ändrade jag mitt sätt blogga eftersom jag måste ju göra det kul för de som läser. Jag började göra lite lekar här på bloggen, ställa mina läsare frågor så att de också känner sig delaktiga i min blogg.
Det är helt sjukt hur fort det gick för mig att få så många läsare, helt sjukt.
Tack alla läsare, kärlek o respekt till er, ni är bäst!

Som jag alltid brukar säga, tack till er alla söööta och sköööna läsare ;)

En av flera topplistor jag ligger bra till.


Unika Besökare igår.


Ha det bäst!

Kommentarer
» Yaz

Du förtjänar det Bryan, det är inget du behöver tacka oss för. Din blogg är bäst, du är den bästa bloggaren och en bra förebild för de ungre grabbarna. Du är en bra kille, jag känner ju inte dig personligen men har följt din blogg sen sommaren. Jag har märkt på alla ämnen du har tagit upp på din blogg att du är en bra kille. Bryan din blogg är det första jag går in på när jag sätter på datorn det ska du veta. Forsätt med bloggen och sluta aldrig!

2009-11-19 // 20:45:54
» ALBYS KATT!!!!<3333

det är bra bryan fortsätt att blogga jag tror oh hoppas att du kommer komma långt!! <33

2009-11-19 // 21:14:06
» ALBYS KATT!!!!<3333

det är bra bryan fortsätt att blogga jag tror oh hoppas att du kommer komma långt!! <33

2009-11-19 // 21:14:18
» ALBYS KATT!!!!<3333

det är bra bryan fortsätt att blogga jag tror oh hoppas att du kommer komma långt!! <33

2009-11-19 // 21:14:24
» Elin

Din blogg är ju fan bäst! har följt den sen du startade den! :D:D:D

2009-11-19 // 21:44:53
URL: http://bejjbu.blogg.se/
» nat

Din blogg äger, sluta inte! Älskar din musikstil:)<3

2009-11-20 // 14:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback