Tjejer


Kommer ni ihåg när jag skrev om min kompis som gillar långa tjejer men som har svårt att bli tillsammans med en eftersom de tycker han är alldeles för kort?

Jag chattade precis med honom och han bad mig fråga er tjejer om ni någonsin har varit tillsammans med en kille som är kortare än er..
Så frågan lyder; Har du varit tillsammans med en kille som är kortare än dig?
Och om ni nu har varit det så vill han att ni förklarar vad killen hade för egenskaper..Vad fick er att vilja ha en kille som är kortare än dig?
Om ni inte har haft en kille som är kortare än dig själv så vill han att ni förklarar varför ni inte har haft det.


Kommentarer
» naomii

jag har aldrig haft en kille som är kortare än mig eftersom jag gillar långa killar

2009-11-15 // 14:43:57
» .....

jag har aldrig varit me en kille som är kortare än mig däremot lika lång o längre. jag kan inte tänka mig ha de eftersom jag känner mig typ "större" än honom alltså jag tycker de ska va tvärtom att han ska va längre o va mer muskulös satt han ska typ va min superman haha typ o jag hans lover ..

2009-11-15 // 14:49:18
» Anonym

nej jag har aldrig haft någon kortare än mig.. han ska åtminstone vara 5-10 cm längre, för man vill kunna känna sig trygg med honom och hur gör man det när man själv är större och känner sig som en jätte framför honom haha tror inte någon skulle vilja ha det så meeen jag säger inte att jag inte skulle kunna tänka mig vara tsm med någon krotare än mig.. beror på, om det är några få centimeters skillnad vad gör det liksom.. skulle nog gå men då ska det inte vara någon klen typ utan han ska vara rätt krallig och ajälvsäker av sig :)

2009-11-15 // 15:14:17
» shoo

asså rakt på sak .. tjejer är lika petiga så som killar är med tjejer .. Killar vill t.ex. ha en tjej me stora bröst o fyllig rumpa .. de är typ motsatsen t tjejer .. vi vill ha långa o välbyggd kille .. inte sant?? Jag har själv en kille som e typ 15 cm längre än mig , vilket jag älskar! Jag gillar att kolla upp på hnm , sen när man ska kyssas så måste ja typ stå på tå .. de kanske låter sjukt men ja tycker de gulligt :$ .. men de finns vissa undantag att tjejer är me korta killar , de inget fel på de .. de bara gulligt tycker jag=)

2009-11-15 // 15:27:47
» Anonym

håller med shoo, aså tjejer och killar vill ha samma sak när de gäller utseéndet. killar vill ha en vacker christina milian medans vi tjejer vill ha en sexig, lång trey songz. vet inte varför men killar ska vara längre och de ingår i utseéndet som fan! själv har jag aldrig vart tillsammans med en kortare kille för tänk sen när man har klackar också, ASÅ NEJ! haha

2009-11-15 // 15:36:20
» Anonym

min kompis har varit det och hon var jävligt kär i killen, jag såg inget speciellt i honom men hon gjorde det visst. allt handlar om hur man klickar ihop

2009-11-15 // 15:55:44
» Anonym

FUCK BAYDI OCH LILJUS OCH HANS SYSTER OCH AHMED OCH HANS LILLEBROR !GALET FULA / NSR

2009-11-15 // 15:58:46
» Y

Jag har faktiskt varit tillsammans med en kille som är typ mkt kortare än mig, och jag tycker att längden inte så spelar ngn roll, och jag vet att jag typ är ensam om det men ändå wtf köör bara:)...

Jag är typ 175 och han va luungt kortare vt inte hur kort men ändå:p..

anledningen till att jag va tillsammans med hnm var för att han va charmig, han visste hur han skulle prata med mig and all that.

2009-11-15 // 16:03:18
» Anonym

förresten hur lång e din kompis;P..kanske haffar hahahah!

2009-11-15 // 16:03:51
» Anonym

Tjejer vill oftast ha längre killar eftersom att man känner sig trygg & bekväm då! om tjejen är längst ser det bara konstigt ut tkr jag :)

2009-11-15 // 16:04:32
» Anonym

killen ska va längre och större annars så känner man ju sig som mannen i förhållandet

2009-11-15 // 16:25:04
» Anonym

min kompis är det, han är typ 4 huven kortare än henne skojar inte hahahahaha

2009-11-15 // 16:37:35
» farre

Bryan samma fråga till dig dy skrev tidigare på din blogg att du inte gillar långa tjejer varför?! samma anledning kanske så vrf gav inte du honom svar?

2009-11-15 // 17:29:01
» farre

Bryan samma fråga till dig dy skrev tidigare på din blogg att du inte gillar långa tjejer varför?! samma anledning kanske så vrf gav inte du honom svar? Ärligt så skulle det inte vara fint om killen var kortare än tjejen :)!

2009-11-15 // 17:30:03
» Anonym

Har aldrig haft en kille som är kortare än mig, det kan som några andra också sa,kännas som att man är större än honom. Men om man verkligen älskar personen så vem bryr sig egentligen!?

2009-11-15 // 17:58:20
» Anonym

Fuck thät shit, jag är 180 cm lång och jag vill ju helst ha en lång kille, men träffar man en bra kille som råkar vara kortare så skiter väl jag i det. Okej det finns ju en gräns. jag skulle inte vara attraherad av en kille som är 150 men you know the drill! Respekt till din kompis som uppskattar längd! ;)

2009-11-15 // 18:12:31
» Terese

aa det har jag... Det funkade trots allt inte för han visade sig vara ett svin... Men jag var kär i honnom från början för då va han så snäll och gullig och inte alls pushig eller ngt. Han var super och längden spelade ingen roll, jag brydde mig inte. Kortare killar är helt ok enligt mej det e bara det att jag känner mig mycket tryggare med längre killar för dom kan försvara en och skydda en. Jaa det e min åsikt fasst alla tjejer e olika.

2009-11-15 // 18:12:42
» Everlinn

ABSOLUT INTE, det är ett big no-no. Man vill ju känna sig kvinnlig = mindre än sin kille =S

Har en väninna som blir så jävla förbannad när hon blir uppraggad av korta killar på krogen haha

2009-11-15 // 19:22:05
URL: http://everlinn.blogg.se/
» Anonym

Japp det har jag.

Tro mig killen tänker exakt så som jag tänker.

Varför ska jag ha en kort kille och han varför ska jag ha en lång tjej?

Men mitt ex spelade fotboll och var kort men han var den finaste man kunde ha den tiden

2009-11-15 // 20:30:56
» Victoria

Absolut, jag säger nog inte att det är inget fel med det men det är bara obehagligt, det är ju finare med en lång kille och en kortare tjej, men hey och du älskar honom/henne why not?

2009-11-15 // 21:11:14
» Amanda

Japp! Känslorna tog helt enkelt över. Tänkte inte mycket på det alls faktiskt.

Han var helt underbar med några "fel" som jag fick lära mig att deala med. Precis som det ska vara.

2009-11-15 // 21:29:17
» Anonym

it´s all about love!

o ÄR du väl kär i en kille så skiter man fullständigt i hans längd o sån annat. .

MEN de klart man kanske inte skulle Tänka på att hitta en kortare kille, men oftast Kommer kärleken oväntat o då spelar allt annat ingen roll!

Har en kille som e precis lika lång som mig, och ja klart jag Hade önskat att han var lite längre för jag vill känna mig liten om man jämför med honom. Men ska jag dumpa honom för det? absolut INTE

2009-11-15 // 22:54:18
» Anonym

ja det har jag. Han var jätte söt,och världens bästa personlighet

2009-11-15 // 23:06:34
» Anonym

Jag skulle nog inte kunna ha en kortare kille än mig själv iom jag är själv ganska kort... :p



Men! Känner 3 tjejer just nu som har killar som är kortare än dom. Och ärligt tänker man inte på deras längd! Allt gäller att hitta den där speciella tjejen som uppskattar dig



(Tjejer säger att vi gillar det och det men när det väl kommer till kritan så kan vi ändra oss just like that... gäller att charma oss. :) pussa en groda och du får en prins)

2009-11-16 // 00:04:45
» Maya

Korta killar som kan vara med längre tjejer har oftast bra självförtroende, Ddom känner sig så pass säkra i sig själv att dom inte behöver vara den längre o större. Jag har haft kortare killar, jag bryr mig inte om längden. Det är så mycket annat som är viktigare kemi o allt det där. Korta killar raggar ofta på mig och jag tycker det är sexigt med självsäkerhet helt enkelt som dom har då dom skiter i att dom är kortare än tjejen. Jag har lååånga ben and i love it :)

2009-11-16 // 13:32:55
» sara

aah jag har varit d med flera, jag e rätt så lång sj e typ 175-6 haha, d beror ju nte på om personen e kort lr nte visst e de sexigare med långa killar men allt beror på hur man funkar tsm helt enkelt

2009-11-17 // 01:22:42
URL: http://oourliifees.blogg.se/
» Anonym

fult med kortisar hehe

2009-11-17 // 18:06:02
» Anonym

Asså jag är 180 cm lång och ganska smal (dock ganska kurvig) vilket får mig att se typ ännu längre ut, har haft flera killar som är kortare och det har varigt lungt. För när man väl älskar varandra så spelade inte utseendet någon roll.. Jag tycker din kompis tjej är korkad, vf kan hon inte ha en kortare kille? Hon är väl inte tsm med någon för att visa andra något?! tycker det låter jättekonstigt men iaf.. Jag kan bli tsm med en kortare kille för jag har känslor för honom, inget annat. I slutändan handlar det bara om kärlek, och kan den här bruden inte vara tsm med honom pågrund av hans längd, då förtjänar hon honom inte från första början! peace and love!

2009-11-17 // 19:22:17
URL: http://fortunaa.blogg.se/
» Anonym

Jag har aldrig vart tsm med någon kille som är kortare än mig. Varför vet jag inte riktig, men jag gillar killar som är längre. Ca: 5 till 10 cm. killen ska va längre tycker jag i alla fall och det är min åskigt, men de skulle säkert också vara gulligt tvärtom;) men inget jag skulle vilja vara med om iaf

2009-11-17 // 19:43:26
» Anonym

Jag har aldrig varit tillsammans med en kortare. Han svårt att se mig med en kille som jag inte skulle kunna gå bredvid om jag hade t.ex. klackar eftersom jag själv helt enkelt hade känt mig obekväm i situationen. Jag hade känt mig som en jätte eftersom jag redan är rätt lång. Men å andra sidan så var jag riktigt, riktigt kär så hade nog inget stoppat mig ;)

2009-11-17 // 22:25:49
» Anonym

hahaha vem necher eller?

2009-11-18 // 22:18:14
» Anonym

hahaha vem necher eller?

2009-11-18 // 22:18:38
» olivia

Finns inget bättre än långa killar, brunhåriga och blåa ögon. Grrr!

2011-02-04 // 14:02:55
URL: http://www.novius.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback