Tröttis

Oh my god, vad trött jag är!
Jag kommer nog att somna vilken sekund som helst, mina orkar knappt hålla mina ögon öppna..


Idag ska jag träna för första gången på två veckor, jag har ju inte kunnat träna eftersom jag har varit sjuk.
Det ska bli skönt att börja träna igen! Jag har fan saknat bollen, min bäste vän.
Jag har fan inte rört en fotboll på två veckor, jag har bara slappat de senaste veckorna.



Gissa vad jag gör nu?

Jo jag lyssnar på musik som jag alltid oftast gör, sitter och lyssnar på lite låtar som jag laddade ner igår.
Btw, det är ju därför jag är trött kom jag på! Jag satt uppe till 00:30 och laddade ner låtar. Det roliga är att jag inte ens är klar haha, jag har några låtar kvar som jag ska ladda ner. Jag tänker göra det innan jag går iväg till träningen.

Aja, alla söta och sköna läsare, nu tänker jag göra lite andra grejer som jag inte vill berätta till er.
Haha ne, jag skoja ba men jag ska äta nu. Jag checkar in snart igen, då med dagens fråga!!

Kärlek o Respekt!

Kommentarer
» Anonym

lägg in låtar e d snäll :)

2009-11-23 // 15:30:24
» Anonym

tjaaaa kan du skriva lite om hur du använder proactive, om det blir nån stor skillnad och hur snabbt? hur ofta? och bara lite allmän fakta och vad du tycker om det? Funderar på att köpa!

2009-11-23 // 19:30:03
» Olivia

Fin :)

2009-11-26 // 10:11:16
URL: http://catoo.blogg.se/
» ela

sötnos, vad står det på halsen ? :)

2009-11-26 // 22:42:52
URL: http://elal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback