Tröttis

Fan vad skönt det var att få sluta skolan så tidigt idag, jag var hemma från skolan klockan 12.
Jag är så himla trött, jag ligger i sängen med min laptop och slappar.

Ni anar inte hur seg jag känner mig, det är för att jag tog vaccinet igår!? Jag gäspar hela tiden, tårarna rinner ner för kinderna..oh fyfan vad jag är trött.

Jag ser helt förstörd ut, nej jag är inte ledsen, jag är tröööööööt!
Tårarna rinner ner för kinderna som vatten, haha så jävla trött.



Jag tänker sätta på lite lugn musik på laptopen och bara vila, jag kommer förmodligen att somna men jag vill inte sova för länge heller så därför tänker jag sätta på alarm på min Blackberry.

Jag spanar in med ett nytt inlägg när jag har vaknat, jag tänker ställa er tjejer en fråga :)

Btw, ni kanske undrar vad för slags musik jag lyssnar på när jag vilar eller när jag ska sova?
Äkta RnB är vad jag lyssnar på. Lugna och sköna låtar med bra text, det är så jävla avkopplande.
Som tex denna låt.


Kärlek o Respekt


Kommentarer
» Maja

Kan du inte skriva vad artisten och låten heter när du lägger upp dina låtar? :)

2009-11-20 // 14:30:56
» Anonym

du kan se vilken låt dt är om du högerklickar på playpilen..

2009-11-20 // 14:53:56
» Anonym

jag tror fan det är pga veccinet... jag blev iaf småsjuk efter att ha tagit de.

2009-11-20 // 15:08:10
» Anonym

Trey Songz - I Don't Love You Anymore

2009-11-20 // 15:09:27
» Anonym

tack så mycket, din är ockxå fin :)

2009-11-20 // 15:35:01
» Anonym

haha känner mig också trött och har också tagit sprutan ...

2009-11-20 // 16:17:25
» Anonym

Samma sak RIGHT HERE! =)

2009-11-20 // 18:21:04
URL: http://blackandproud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback