William Gallas


Ni tjejer som inte vet så mycket om fotboll.
Jag tänkte att ni kunde lära känna några Arsenal spelare :)
Idag ska jag låta er lära känna William Gallas
som är en av världens bästa backar!
Haha, han är roligare än vad jag trodde.
I den här videon ställer de honom frågor som han måste besvara!
Hans engelska är inte den bästa eftersom han är fransman.
Och till alla er fotbollsspelare.
I video säger Gallas att han hade en tränare som sa att han
inte kommer att bli fotbollsproffs och det gjorde att Gallas fick ännu mer motivation!
Så tro alltid på er själva, vad ni än vill lyckas med här i livet!
Checka in videon, den är bra och rolig.

William Gallas, en riktigt skön och charmig snubbe.
Han verkar väldigt säker och lugn/layed back, om ni förstår vad jag menar.
Jag kommer att ladda upp mera sånna här videos på arsenal spelare.
Mulattobee - Ger alltid sina läsare vad de vill ha!

Kommentarer
» :)

kan inte du lägga upp en video på dig när du dansar?:P

2009-11-02 // 17:43:12
» Angelina

Alla tjejer är faktiskt inte helt lost när det gäller fotboll. :P Jag har spelat fotboll sen jag var 6½ och idag är jag 18. Bollen = Mitt livs kärlek.

2009-11-02 // 19:04:38
» klara

fotboll är bästa hehe

va hände med din systers blogg? va heter den nu igen

2009-11-02 // 21:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback