Yeaah

Go'kväll på er alla söta och tunga läsare!
Shit, jag vet att ni har väntat på att jag ska uppdatera bloggen med något nytt inlägg.
Jag hade träning och skyndade mig hem så fort jag bara kunde :)

Jag kollade kommentarerna på inlägget under och ni var bara positiva. Tack för det, tack till de som kommenterade <3 Man blir ju glad när man läser positiva kommentarer. Ni som har ett youtube konto skulle ni kunna kommentera videon på youtube också ? Här är länken: http://www.youtube.com/watch?v=d1-eSNwMTJA

Men anyway, de senaste inläggen har handlat mycket om fotboll faktiskt så i nästa inlägg ska handla om musik :)

Nu ska jag ta och äta pasta, jag är as hungrig... Som en kompis till mig alltid brukade säga, nu ska jag MÖÖRDA maten, hahah!

Jag checkar in snart igen.

Ta hand om er!

Kommentarer
» m

hahah

2009-11-10 // 15:05:47
» s.z

du är sååå heeet :)

2009-11-10 // 15:15:14
» Sanna Westeson

fan vad sweet med en manlig bloggare som är seriös, keep up the good work! :)

2009-11-11 // 10:50:02
URL: http://westeson.blogg.se/
» Anonym

adda [email protected]

för jag älskar dig

2009-11-12 // 16:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback