YO YO YO

Yoo!
Hur mår ni.. Shit jag har inte hunnit skriva något förens nu!
Jag har vart upptagen hela dagen, jag var knappt i skolan idag!

Anyways jag tänker bjuda på några as sköna nya musikvideos!!!
Tryck på play och njut. Jag checkar in snart igen!

Alla de här fyra videosarna är nya och det är så synd att Sverige inte
har någon tung musikkanal!
Om inte jag blir fotbollsproffs ska jag fan starta en egen musikkanal.
MMTV - MulattoBees Music Televison. haha vad tycks?
Jag kommer att spela de tuuungaste låtarna fan!

Men helt seriöst, MTV suger...
Jag menar våran MTV här i Sverige. Usa och England har inte samma MTV som vi.
Sveriges MTV kan ju knappt mixa låtar, jag menar...
De kan komma typ en Chris Brown låt och direkt efter kommer någon rock låt :S

ajaa, jag checkar in snart igen PEAACE!

Kommentarer
» Alicia

ÅÅh du glömde skriva vad låtarna heter så nu vet jag inte va fan de här aaaas sköna låtarna heter :(

;)

2009-11-03 // 16:52:47
» nelly

håller me dig bryan , älskar din musik smak:)

2009-11-03 // 16:56:57
» ord blir meningar

älskar baby by me videon ! så jävla het aso ;)

2009-11-03 // 19:22:45
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» caroline

Bryan! vad heter den första låten? kan du svara i min blogg eller på facebook så fort du kan. hare bra

2009-11-03 // 23:33:39
URL: http://carolineblixt.blogg.se/
» Anonym

abboow ja trodde dt va bara jag som mörktee d uuufft fett jobbiigt e bra låt rock efter

2009-11-05 // 23:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback