Yuup

Nu börjar kvällen närma sig sitt slut..
Jag har chattat lite grann med världens sötaste tjej hihi.
Du vet vem du är, inga namn nämnda :)

Nebben vill utmana mig på FIFA så jag ska ta och spela några matcher mot honom nu.
Jag tänker vinna alla matcher så jag kan sova gott och drömma sött!
Han kommer däremot brinna efter hans förluster haha!

Imorgon väntar en lååång dag. Jag skriver mer imorgon bitti.

Godnatt säger jag med denna sköna RnB låt och denna bild på mig från i sommras.
Visst är jag jätte brun! Brun som en kaka! :)






Tack till alla söta och sköna läsare som följer min blogg, ni är bäst!

Sov gott!

Kommentarer
» farre

sov got bryan :D!<3

2009-11-30 // 22:57:33
» Anonym

haha, sov gott bryan*<3:)

2009-11-30 // 22:58:12
» Anonym

haha för söt såg din video när du härma daniel hahah (lilleman) vi skratta helt mycket tillsammans när vi såg den jätte söt, nice blogg lillen:)

2009-12-01 // 02:41:34
URL: http://lindakaremblomhav.blogg.se/
» Carpio

Hahaha bryan du är så sjuk " världens sötaste tjej" hahaha :D

2009-12-01 // 16:05:35
URL: http://carrocarpios.blogg.se/
» Anonym

KAAAAAAAAAATTTTT

2009-12-01 // 16:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback