Yuup

Hej på er :)

Jag kom hem från tandläkaren för ett bra tag sen.
Tror ni jag hade några hål då?
Trodde du ja så hade du fel haha, jag hade inga hål.
Duktig jag är som tar hand om mina tänder.

Men nu till de goda nyheterna,
tandsköterskan var jätte söt.
Hon är typ 24 skulle jag gissa, jag glömde faktiskt fråga
henne hur gammal hon är men jag frågar henne nästa gång.
Hon är assyr men ser ut som en latina.
Hon är fett med trevlig & fin :)
Det var faktiskt första gången jag hade henne.
När jag gick in och vi hälsade på varann så kände
jag direkt att den här tjejen är skön.
Vi hade många konversationer, vi pratade om allt möjligt.
I början var jag lite stel om man kan säga så...
Men sen så flöt det på, jag ställde henne frågor,
hon ställde mig frågor.. Vi lärde känna varandra lite grann.

Vi pratade om allt möjligt.
Hon frågade mig om det inte var kallt att ha på sig converse nu.
Jag ba, jo fan det är fett med kallt men jag gillar converse.
Sen frågade jag henne vad hon har för skor ?
Har du Ugs som alla andra eller haha? Då sa hon, haha nej.
Jag gillar läder skor.
Asså vi skrattade och allt, det klickade faktiskt mellan oss haha.
Hon viste faktiskt rätt mycket om fotboll också. + på kanten!

När jag sa till henne att hon ser ut som en latina,
så svarade hon att hon har hört det flera gånger förut..
Sen fick hon mig att skratta när hon sa att
hon inte har den näsan som de flesta har, haha.

Hon var nice, riktigt söt med as skön personlighet.
Jag var där i typ 40 minuter och vi pratade som att
vi hade träffats förut...
Ni vet hur det brukar va när man är hon tandläkaren.
Man går dit, hej, sätter sig ner, fixar tänderna och hej då.
Men vi, jag och hon, det kändes som att vi var vänner haha.

Jag ska få en ny tid men det är inte bestämt än.
Hon försökte ringa mig under dagen men kom inte fram
eftersom hon ringde mitt gamla nummer.
Innan jag gick fick hon mitt nya nummer
så att hon kan höra av sig när jag ska dit igen, ALÅÅÅ!
haha.
 


Kommentarer
» Anonym

Vilken tönt du är hahahahaha! Kär i din tandläkare?

2009-11-05 // 18:49:31
» Anonym

Hahaha är du seriös?

2009-11-05 // 19:18:32
» Ord blir meningar

bara för att man tycker någon är snygg betyder det inte på en gång att man är kär.. shit asså

2009-11-05 // 20:15:31
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» melody

shit läste fyra rader. sök hjälp !

2009-11-05 // 21:30:19
» Anonym

VISST ... omg :S

2009-11-05 // 22:15:19
» Anonym

asså haha du e sjuk, skriver om en konversation med din tandläkare hahaaha jag dör

2009-11-05 // 22:37:16
» Anonym

du är riktigt tung bror haha

2009-11-06 // 00:05:52
» hahahhaha

folk e hatare här oom ni inte gillar gå inte in på hans blooggg shiiit e ni avviiis ellerh

2009-11-06 // 01:34:00
» Ellinor

aahaha homg tandläkere? :P , hahah när hon checkar din mun sen du råka typ säga något fel asså näru frågar hon kommer dra ut alla din tänder ;)

2009-11-06 // 16:05:53
» Mandah

Palla hoppa på snubben låt han va haha?

Assyrer rocks (a) ,sj assyr ahaha :D

2009-11-06 // 17:34:08
URL: http://amandaaziz.blogg.se/
» Anonym

Hahah vad skön du e!

du du gillar din tandläre, hon är säker typ 30 år hahah du har ingen chans

hoppas hon ser ditt inlägg

2009-11-06 // 18:27:57
» Anonym

Hahah vad skön du e!

Du gillar din tandläre, hon är säker typ 30 år hahah du har ingen chans

hoppas hon ser ditt inlägg

2009-11-06 // 18:28:55
» YASMINE

HAHAHHAHAHAHAHAHA KOMEDI HAHAHAH JAG DÖR AV GARV HAHAHAHA

2009-11-07 // 15:12:24
» SARA

AAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA fett synd!

2009-11-08 // 21:46:05
URL: http://saraliicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback