031009



Oooh mitt smalben! Jag fick en spark på smalbenet under matchen och det gör fett med ont.. Jag kan knappt gå, jag haltar när jag går..
Ajaa, får hoppas på att det blir bättre snart. 

Jag kom hem för ett tag sen, hade som sagt match, det gick bra vi vann och är vidare till kvartsfianl, om inte jag har fel.

Nu sitter jag i vardagsrummet med Pappa och kollar på matchen mellan Bolton & Tottenham.

Ikväll så ska jag nog till några kompisar och softaa. Vet inte riktigt om det blir av, beror på om grabbarna är på eller inte.

Fuck vad mitt smalben värker... Nu ska jag ta en varmt bad och sen ska jag smörja in benet med zon.

Checkar in senare.

Ha det bäst!

Kommentarer
» Anonym

tigerbalsam mkt bättre

2009-10-03 // 18:09:45
» Anonym

men har inte du benskydd när du spelar match å sånt?..lr sparkade han hårt? haha :P

2009-10-04 // 11:59:56
» Anonym

men har inte du benskydd när du spelar match å sånt?..lr sparkade han hårt? haha :P

2009-10-04 // 12:00:16
» Veronica

Du är jävligt söt! :* & skriver om roliga & intressanta saker.. tummen upp för dig (Y)

2009-10-05 // 02:31:03
URL: http://niccasixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback