041009

Goddag på er alla!!

Söndagar är ju alltid tråkiga & nu när det har ösregnat så blir ju Söndagen ännu tråkigare.

Men det spelar ingen roll för mig, jag har mitt FIFA!
Igår var jag uppe hela natten och spelade, jag spelade även online mot Tumme.

Haha snubben trodde han var bättre än mig. Jag visade honom att jag är bättre genom att vinna 4 matcher. Han vann 2 och jag vann 4... 4 - 2 till mig i matcher.

Jag fick precis ett sms av honom.. Han vill spela online igen, han skrev att han var trött igår...
Det är den sämsta bortförklaringen..
Aja.. Nu ska jag ta och spela online med Tumme, sen ska jag kolla på fotboll som jag gör varje helg..

Har du PS3 adda mig: BryanMassa

Jag checkar in senare.

Ha det bäst!


Kommentarer
» Anonym

Tycker din syrra är jättevacker, asså verkligen beundransvärt utseende. Men jag fattar inte varför hon lägger in sådana bilder på Facebook där hon bara är i bh och trosor.. Menmen, alla får göra som de vill, I guess. Hennes blogg är iallafall bra!

2009-10-04 // 14:37:47
» Sara

Haha, seriöst, jag fattar inte hur du orkar..

2009-10-04 // 14:45:17
URL: http://saraliicious.blogg.se/
» Sara

Haha, seriöst, jag fattar inte hur du orkar..

2009-10-04 // 14:45:18
URL: http://saraliicious.blogg.se/
» Anonym

jag diggar lizas blogg

2009-10-04 // 15:41:07
» melina

gillar låtarna du har på spellistan , här på bloggen !



skulle du kunna skriva ner vad dom heter ? :)

skulle vara snällt.



ha det bra!

2009-10-04 // 16:16:12
URL: http://mmeliina.blogg.se/
» Anonym

MIN BRORSA TAR DIG PÅ PS3. Har sagt att han ska köra mot dig. Han heter Gabbelitow på ps3. OBS han är 93 remember that!

» Anonym

Jag menar, han heter Gabbelito på Ps3 adda han!

» Anonym

MIN BRORSA TAR DIG PÅ PS3. Har sagt att han ska köra mot dig. Han heter Gabbelito på ps3. OBS han är 93 remember that!

» emma

håller med dig angående söndagar. veckans tråkigaste dag! ;p

2009-10-04 // 17:21:18
URL: http://emmaamagdalenaa.blogg.se/
» Anonym

När ska du ha frågestund? :( det var längesen.. och du som brukade ha så ofta!

Gör som din syster, ha frågestund!

<3

2009-10-04 // 17:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback