051009

Kvällen börjar närma sig sitt slut.



Jag sitter och kollar på fotboll med min Däddy men det är halvlek nu så jag passar på att skriva ett inlägg.

Sitter i rummet nu och lyssnar på låtarna jag har här på bloggen..


Dagen har varit nice, fast lite tråkig..

Jag kom hem från skolan, syrran var inte hemma, hon åkte tillbaka till London imorse men Mamma kommer i alla fall tillbaka från Vitryssland i natt. Mamma var där för att hälsa på släkten.
Runt klockan 1 i natt är Mamma hemma :) Har inte sätt Mammsen på typ 10 dagar.

Pappa ska åka till Arlanda för att hämta Mamma så under tiden är jag ensam hemma.

Vill du komma över en snabbis? Vi kan kolla på film? Jag fixar pop-corn....vad säger du?

Haha nu börjar fotbollsmatchen! Checkar in senare.


Kommentarer
» ..

aa visst jag kommer! ;) <33

2009-10-05 // 22:30:45
» llll****

Babe ränka med mig;)

2009-10-05 // 22:42:07
» ...

hhaha vad hände med treeee fingers?

ny tred?

2009-10-06 // 11:57:18
» Anonym

snabba grejer gillar ja

2009-10-06 // 13:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback