081009

Hey på er alla läsare!

Jag kom hem för ett tag sen, idag så hade jag inte heller några lektioner.

Vi åkte till universitet med klassen.

När jag kom hem så spelade jag lite fifa eftersom jag inte spelade fifa på hela dagen igår!

Jag spelade mot tvillingarna och vann de med 2 - 0. Sen så spelade jag mot Däni...
Haha Dänii trodde han var bättre än mig. Första vann jag med 2-1 jag var Liverpool och han Real.
Sen skulle jag stänga av men han ville spela en till match...Jag ba; okeey då som du vill, haha jag krossa honom totalt andra matchen.. Jag vann med hela 5-1, jag kan notera att Torres gjorde hattrcik haha.

Nästa man som väntar än Nebben, men han är ändå sämst så man kan säga att jag redan har vunnit.

Hur som helst, nu ska jag göra lite andra saker. Jag checkar in senare under dagen..

Ha det bäst!

Kommentarer
» malin

haha spelar, är det, de ända du gör?

2009-10-08 // 18:11:08
URL: http://banann.blogg.se/
» Anonym

va oxå där, såg dej inteeeeeeee?

2009-10-08 // 21:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback