111009

Heey på er!


Jag spelade precis FIFA online mot Nebben och vann över honom med 8 - 0...
Han messade mig efter matchen och ville spela igen då svarade jag att det är tråkigt att möta honom eftersom han är överdrivet dålig!

Hur som helst, jag ska spela FIFA ett tag till sen så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra...
Fan, det är ingen Premier League idag eftersom det var landskamper igår så vad fan finns på tv?
Vet ni om det finns något kul att se på idag/ikväll?

På tal om fotboll.. Sverige förlorade mot Danmark igår, fett synd, Sverige kommer inte att spela VM i Sydafrika nästa år.


Kommentarer
» Ord blir meningar

har fifa spel i luren :S fattar inte ett skit haha

2009-10-11 // 14:55:58
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» Anonym

haha man vet aldrig om malta vinner mot portugal och sverige mot albanien så då kmr väl sverige vidare till play off?

2009-10-11 // 18:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback