301009

Min laptop är fortfarande på lagning :( 
Jag har inte så nya bilder på den här datorn,
därför är jag tvungen att ladda upp lite gamla bilder.

Snackade precis med min kusin.
Han vill att jag ska hänga med på fest men jag pallar inte festa.
Helt serisöst, jag orkar bara inte, ska stanna hemma och plugga faktiskt.

Jag har märkt att jag har tröttnat på att festa.
Lokalfester, hemmafester, det är tråkigt.
Det kanske var kul i början, men jag har märkt att det inte är något för mig..
Jag dricker inte, jag röker inte..Vad ska jag göra där liksom?

Det är därför jag vill hitta en tjej som tycker likadant,
en tjej som är lugn, som inte festar så mycket..ah you know wat i mean!

Det är Fredag och de flesta ska festa idag.
Men nu ska jag till en kompis och hämta en miniräknare haha.
Men under tiden så kan ni ju njuta av den här låten...
Absolut en av mina favorit låtar....


B    r   y    a           n

Kommentarer
» Anonym

sluta förvänta dig så mycket av tjejer bryan, om du ska hålla på att sätta gränser och krav, tror du verkligen att din "cinderella" kommer att komma eller? Om hon gillar att festa, vem är du som ska säga att hon INTE ska göra det? Tsss

2009-10-30 // 18:06:59
» Amanda

Jag tycker faktiskt du förtjänar en bra tjej :)

Det finns vissa som inte festar o skit jätte mycket.

You will find her when you least (stavar man least så? hahahah) expect it :D



Peace

2009-10-30 // 18:35:17
URL: http://amandaaziz.blogg.se/
» Anonym

Waaaaaaa är det så svårt att hitta en tjej?

2009-10-30 // 18:40:28
» Anonym

när ska du ha frågestund?

2009-10-30 // 20:13:46
» Anonym

gillar sättet du tänker på! Är fan exakt likadan har aldrig ork för sånt nu för tiden. Man tröttnar..

Speciellt en kille som du, det är starkt att du kan stå för det du tycker och tänker med tanke på hur alla andra i våran ålder beter sig nu för tiden ;)

keep up the good work! <3

2009-10-30 // 20:15:02
» S

Tror att du är för kräsen.. Liksom, det är jättemånga tjejer som vill ha dig, alla kan ju inte vara fula på utsidan och insidan? Jag förstår inte, du är inte perfekt.. Så varför måste din tjej vara det?

2009-10-30 // 21:28:02
» R

Mannen jag känner samma som dig

tröttnat på att festa finns viktigare saker



De svårt att nuförtiden att hitta en tjej som e så också :p

2009-10-30 // 23:11:38
» alice d

bryan, jag måste ba ta upp d här med liverpool...

FEMMA I LIGAN?! va? ett skämt? skandal! katastrof! SKAM! EFTER TOTTENHAM!

KÄRLEK TILL UNITED, THE ONE & ONLY TEAM

puss

2009-10-31 // 01:18:54
» Anonym

hahaha alice sluta lek fotbolls fan

2009-10-31 // 14:37:15
» s

duu är sjukt skön bryan, keep it up. hoppas du hittar din girlie snart, men stressa nt, if she is the right one, så krm kommer hon.

2009-10-31 // 15:45:51
» emelie

haha då är vi två! festa och alkohol är inget för mig heller;)

2009-10-31 // 19:52:03
» maria

tycker exakt samma, så jävla jobbigt när folk tror att man nästan bara kan ha roligt & umgås och sånt när man dricker och att man är tråkig och så om man inte gör det, helt fel!

fest kan vara trevligt, men inte 24/7 varje helg.

2009-10-31 // 22:03:42
URL: http://itsmemaria.devote.se
» SERIÖST!

aasåå bryan... Du är fööör kräsen och desperat. Du kommer aldrig hitta en PERFEKT tjej, ingen är perfekt.Så sluta leta efter en! Ha kul,träffa nya männsikor,va social.Du sitter ju bara hemma..Sluta tänka på allt negativt hos tjejer och se det positiva. Då lovar jag att du kommer få din cinderella....

2009-11-01 // 16:58:24
» Jeia

Fan vad alla ska hacka på dig. Det finns bra tjejer, tro mig. Kärleken dyker upp när man som minst anar det :)

2009-12-24 // 02:10:54
URL: http://fuckyouimjeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback