50 Cent & Trey Songz


“Have a Baby by me baby and be a millionaire”
.

50 håller på att spela in sin nya musikvideo tillsammans med Ne-Yo och Kelly Rowland.
Det sägs att den kommer bli riktigt nice och tro mig alla känner kemin mellan 50 cent och Kelly Rowland haha.
Riktigt skön låt faktiskt!

Och nu till snubben som är hetast just nu när det gäller RNB!
Trey Songz!
Alla vet att jag diggar hans musik, det som är så bra är att han har börjat spela in musikvideon till "Invented Sex".
Alla vet att jag älskar den låten, den är föör bra, jag menar verkligen det. Fööör bra!
Girl you gon' think, girl you gon' think, girl you gon', you gon' think i invented 6!!!

Jag är fett glad att han valde att spela in en musikvideo till just den här låten. Jag menar allvar, jag dör för den här låten, texten är för bra, haha. Lite snuskig men men haha..
Jag kan inte vänta tills musikvideon är klar! Jag hoppas verkligen att den blir bra!
Treys musikvideos blir ju alltid bra så varför ska inte den här bli bra liksom.
Här har ni lite bilder från videoinspelningen..




Mulattobee - Ger alltid sina läsare vad de vill ha!


Kommentarer
» Marilyn

älskar oxå Trey Songz :P Har en koregrafi till hans låt "one love" om du vet vilken de är :P

2009-10-21 // 23:01:18
URL: http://kungmarilyn.blogg.se/
» Ord blir meningar

älskar bilden på 50 & kelly. damn aso :D

2009-10-22 // 17:08:57
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» Anonym

kelly e så sjukt vacker, hon shanice, britney spears är så fina närom skrattar eller ler.



men vf kom inte kellys del?

2009-10-24 // 17:39:28
» Jasmine/jasseliciuos@pea

shit tjejen som är med i trey songz video är verkligen lyckad !

2009-10-24 // 21:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback