50 CENT

Kungen 50Cent!

Ni kommer väl ihåg inlägget jag skrev om T.I.
Det här är ett likadant inlägg fast om 50Cent!

Jag satt och kollade på den här videon innan min träning men jag hann inte kolla klart på hela, jag kollade bara på de första 10 minuterna sen var jag tvungen att dra till träningen.



I alla fall, jag diggar 50 grovt mycket, men det var en period i 8an och 9an då jag typ tvingade mig själv att inte gilla honom eftersom en annan artist som jag diggade och fortfarande diggar The Game blev kickad från gruppen G-Unit.
När The Game fick kicken skapade en egen grupp som hette G-Unot.



Jag kan inte säga att jag hatade 50 men jag diggade The Game galet mycket så jag gick över till The Games sida haha.
Det låter skit mobbat men jag var liten halå haha.
Jag kommer ihåg att jag blev medlem på teams i pea, G-Unot teams.
Och jag laddade ner G-Unot låtar osv.

Jag kommer ihåg att jag och Guled brukade ha beef i skolan ibland haha, han var G-Unit for life.
Vi tjafsade om vilken grupp som var bäst osv haha.

Men jag har alltid diggat 50Cent och hans låtar. 50 is the Shit!! Han är bara för grym!
50 är en levande hiphop legend, han har feta låtar, eget kläd/sko märke och massor med andra saker..
Men det man kommer ihåg mest är hans låt Go shawty its your BIRTHDAY!!


Ni viste väl att 50 har blivit skjuten en gång och träffad av 9 skott?
Ändå dog han inte, vilket mirakel!
Det kommer säkert prata om det i videon, jag har som sagt inte kollat på hela men ska ta och göra det nu.

Checka in den videon, den är 42 minuter lång och handlar om 50's uppväxt, barndom, familj & karriär.

Mulattobee - Ger alltid sina läsare vad de är intresserade av! 


Kommentarer
» Eliszabet

Skön blogg du har ;D

2009-10-15 // 14:07:23
URL: http://eliszabetmaryam.blogg.se/
» Carolina

du är lika snygg som kungen själv!

2010-06-26 // 22:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback