Alååå

Kom precis hem från Centrum, jag var och hämtade lite pengar från Western Union.

Min syrra skickade lite moooney till mig hehe.

Har tidig träning idag så jag ska ta och äta snart, Mamma har lagt undan mat till mig så jag kan värma upp det och äta lite innan min träning.

Nu ska jag till en kompis en snabbis, jag ska hämta hennes iPod och lägga in lite sköna låtar till henne. Egentligen är det ju hon som ska komma till mig eftersom det är hon som vill ha sköna låtarn, men som sagt, jag är ju trots allt Mr.Do it for the ladies..
Sanningen bakom det hela är att hon bor jätte nära mig, annars hade jag aldrig gått och hämtat den!! haha!



Haha, ne men jag tänker lägga in riktigt sköna låtar i hennes iPod, lite lugna RnB låtar, lite sköna RnB låtar med tempo om ni förstår vad jag menar och lite tunga rap låtar av Drake och några till..

Om du vill att jag ska lägga in låtar i din iPod så ring, 076 54... haha skoja, men nu ska jag gå och hämta den.

Jag checkar in med DAGENS FRÅGA när jag är tillbaka.

Ha det bäst!

Kommentarer
» Anonym

verkligen schysst syrra som skickar pengar :) hehe aa du är verkligen Mr do it!!

2009-10-17 // 10:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback