Im Back Like I Never Left

Heey på er alla söta läsare!!


Terry & Jag sommaren 09

Jag har inte kunnat blogga eftersom jag har haft lite strul med mitt internet de senaste dagarna!
Ne, jag skoja. Jag ska inte ljuga för er..

Igår hade jag en viktig match, semifinal i Juniorallsvenskan så därför valde jag att inte blogga.
Jag ville fokusera på matchen och inte på bloggen men det spelade ingen roll att jag fokuserade på matchen.
Jag fick ändå bänka, jag blev fett med arg eftersom jag trodde jag skulle få chansen från start efter mitt mål i kvartsfinalen.
Men så kan det vara ibland...När jag hoppade in så fick jag inte bollen så mycket men när jag väl fick bollen så försökte jag skapa något. http://www.youtube.com/watch?v=guULJMQifqk

Jag var helt enkelt inte på blogghumör efter matchen, jag ville bara vara för mig själv.
Orkade inte prata med någon, jag fick några samtal men svarade inte för att jag var arg och frustrerad.
Jag orkade inte snacka med någon igår, var så fuckin sur..
Ni som har ringt mig, ni vet vilka ni är. Ni kan ringa mig nu, för nu är jag inte lika sur.
Jag vill men kan inte ringa upp er eftersom jag inte har tankat på min lur än.



I alla fall, hur mår mina läsare :D ? har ni saknat mig?
Jag läste kommentarerna i det tidigare inlägget, haha.
Någon hade skrivit att de skulle polisanmäla mig som försvunnen om inte jag skrev ett inlägg snart haha.

Oroa er inte, jag mår bra nu. Jag var bara så lack att jag inte hade lust att blogga.

Idag så har jag varit och lämnat in min laptop till service eftersom högtalaren på den hade spruckit haha!
Jag har väll lyssnat för mycket på musik...
Så nu blir det lite jobbigt, jag blir tvungen att blogga från datorn i vardagsrummet!
Mamma och Pappa sitter ofta vid den här datorn så jag kommer inte kunna skriva så många inlägg som jag brukar..
Jag frågade dom hur lång tid det kommer att ta tills jag får tillbaka min laptop och de sa att det kan ta upp till 1-3 veckor.

Jag checkar in snart igen!

ha det bäst!

Kommentarer
» yty

svara på frågorrrrnaaa snällaaaa

2009-10-27 // 19:15:24
» Anonym

det var faktiskt tråkigt utan dig och dina inlägg:O

2009-10-27 // 20:25:13
» Anonym

okej, då är du tillbaka! :D skönt att du mår bättre nu ;)

2009-10-28 // 14:03:12
» gays with booty?

Damn!! you got a BOOTY !

And I ain't talking about a bum im talking about a boooty !

2009-11-01 // 18:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback