Bojkotta Kissie!!



För några dagar sen fick jag ett sms av en kompis, han hade skrivit så här;

Fredagen den 16 Oktober ska INGEN besöka Kissies blogg!
Vi får se hur uppkäftig hon e då ;)
Skicka vidare t alla på din kontakt lista så får vi se om hon reagerar på det dagen efter (Lördag) :)

Och nu är det så att några har kommenterat typ samma sak fast med andra datum.



Ni ser själva att det är tre olika datum, 14 Oktober, 16 Oktober & 19 Oktober...
Halåå, så kan det inte vara...Man måste ju bestämma ett datum då ingen går in på hennes blogg!

Jag tycker att vi bestämmer ett datum här på min blogg och så kan ni säga till alla andra att vi har bestämt ett datum då ingen ska in på henne blogg.

Vilket datum tycker ni vi ska välja?

Personligen så tycker jag att den 16, en Fredag skulle sitta fint haha!
Men det kanske är för snart, nästa vecka kanske är bättre? Den 23 Oktober?

Aja, jag tycker att ni kommenterar vilket datum ni tycker bojkottningen ska ske och så kollar jag igenom alla kommentarer och det datumet som får mest kommentarer blir det OFFICIELLA datumet då ingen spanar in hennes blogg. 
Kommentera nu så åter kommer jag med ett nytt inlägg då vi har ett bestämt datum!


Gå även med i gruppen; Hata Kissie på facebook.

Pussi


Kommentarer
» Anonym

sjukt omoget

2009-10-14 // 22:49:40
» Anonym

VIIISST! GÅ OCH LÄGG DIG MED KISSIE HATET, HERREGUD GE DIG!

2009-10-14 // 22:58:21
» Anonym

ååååååååååååherregud!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-14 // 23:03:37
» Anonym

haha asså killen e hjärn släpp tjejen asså du e desperat eru kär i henne eller något du slutar aldrig skriva om henne

2009-10-14 // 23:20:32
» Anonym

HHAHAAH det här är sjukt jag bor i viksjö och har fått det där smset :D:D shiiet

KISSIE kmr verkligen fååå II SIG !

2009-10-14 // 23:29:59
» emma

vrf är han omogen ??

DET är hon som e fkn omogen, hon tror hon är nått, sitter o fkn snacvkar skit om allt o alla, o hon tror hon är perfekt och ALLA andra e onormala ?

HON SER UT SOM EN MISSBILDAD docka, cepe ögo, HNES LÄPPAR!? snälla man får flipp så fort man hör hnes namn



Gillar ni inte hans blogg, elle om d han skriver, men fuck er.. NII ÄR OMOGNA !

2009-10-15 // 00:23:47
» Tamara

Jag bojkottar varje dag hennes blogg! jag går aldrig in, för det är inte ens värt det!

2009-10-15 // 00:57:04
» Hannah

ehm.. vad sägs om att aldrig besöka hennes blogg? för mycket snack om den här tjejen nu från alla håll o kanter! vilka äre som gör henne känd ? ni! vilka får sina kompisar att kolla hennes blogg för att se hur hon skämmer ut sig? nii!! alltså människan blir mer framgångsrik ju mer ni hatar! jag personligen tycker inte om kissie, jag har skrivit om henne 1 gång i min blogg men thats it! stör mig på henne som fan o därför tänker jag fuck inte sitta o kolla hennes blogg o göra henne rikare o mer framgångsrik -.- .... bara min åsikt..

2009-10-15 // 02:27:29
URL: http://hannahwarsame.blogg.se/
» Anonym

HAhaha niii som skrev att Bryan är omgogen , asso kolla på Kissie och er själva , läppförstoring , SVERIGES STÖRSTASTE FJORTISEN ! asso herregud om jag va hon skulle jag skämmas ! skulle inte ens våga gå ut :S

Men iallfall , jag fick också smset och jag tycker den 16 oktober



Puss Ta hand om dig ! Ditt största fan number 1 !!

2009-10-15 // 07:43:26
» Anonym

Välj den 16 och sprid det till alla. Bra att det bara är en dag kvar det gör att man inte hinner glömma datumet. Skitbra blogg btw!

2009-10-15 // 07:57:10
» Anonym

jag tycker också att 16 nu på fredag blir bra :D

2009-10-15 // 08:39:32
» Skoglund

Kissie är msiro dara dara.

2009-10-15 // 09:41:09
» karre

HAHAHAHAH skön du e, jag ska bojkotta henne hela året fan

2009-10-15 // 13:03:23
» karre

HAHAHAHAH skön du e, jag ska bojkotta henne hela året fan

2009-10-15 // 13:03:43
» karre

HAHAHAHAH skön du e, jag ska bojkotta henne hela året fan

2009-10-15 // 13:04:35
URL: http://perikarin.blogspot.com
» Anonym

Det ni visar är bara att ni är jävligt omogna om ni hatar henne så mycket vf inte bara snacka om henne? Pratar inte bryan skit om henne nu eller? det är precis samma sak, dubbelmoral! aah hon har förstorade läppar och allt det där, men det är fan hennes val. jag har inte sagt att jag inte gillar hans blogg, men jag tycker att han är omogen. Du har gjort ett team om att man ska bojkotta hennes blogg och ett hata kissie team, det låter nästan som när du var liten och hade teams på playahead med g-unot.. så säg inte att du växt upp för det märker man att du verkligen inte har!

2009-10-15 // 17:42:26
» Anonym

16

2009-10-15 // 18:26:58
» Safa

asså kom igen, låt kissie va. Hon tjänar på att provocera, hon har själv sagt att hon är en person i bloggen och en annan i verkligheten. Det är hennes jobb att provocera. Det är ni som tar åt er av hennes provocerande skämt.

So what om hon gör läppförstoring? Det hennes liv, hennes val. Ska ni komma och bestämma över hur hon ska leva sitt liv?

2009-10-16 // 01:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback