Bryan Syndromet

Shit asså, klockan är snart halv 8 och jag har fortfarande inte pluggat.
Jag gjorde klart för mig själv att jag skulle plugga.

Inlägget heter Bryan Syndromet eftersom jag alltid gör så här..
Dvs, att jag säger att jag ska göra något men så blir det aldrig av..
Eller jo, jag gör saker när jag säger att jag ska göra det men det beror på vad..
När det handlar om plugg så är jag alltid så, jag skjuter fram det hela tiden haha..
Ne, nu ska jag verkligen plugga, annars blir det aldrig av!

Tänker ta och plugga nu innan Debatt som börjar kl. 22:00.

Bye så länge säger jag med denna låt och bild :)!


Hey You !


Kommentarer
» b

Så d e d det heter, ja lider av det o ingen läkare e t hjälp asso, ja tror att ja har tid på morgonen samma dag som ja har prov, sen slutar d me att ja tränar 1 minut innan vi börjar, hemma kollade ja på Tv. Jag lyckas alltid överträffa mej sj haha :P

2009-10-29 // 21:43:40
» leo

alltså omg bryan tyckte du var så jävla het, dina ögonbrynn har äcklat mig :S sluta noppa fan de fult på en kille..

2009-10-29 // 22:00:08
URL: http://janeleo.devote.se
» kissie

asså bryan älskling sluta noppa dig :*

2009-10-29 // 23:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback