BryanBoyTellem


Jag har ett nytt youtube konto om du inte viste.
Jag har haft flera youtube konton men de har blivit spärrade.

Vill du lyssna och se på sköna musikvideos så checka in min youtube!

Glöm inte heller att Prenumerera på min kanal.
Det innebär att du får de senaste av det jag har laddat upp på youtube's framsida.
Det gör du genom att klicka på Prenumerera.
Obs att du måste ha ett konto för att kunna Prenumerera på min kanal.
Gillar du musik, fotboll, intervjuer med kändisar och annat kul?
Se då till att Prenumerera nu så lovar jag att du inte kommer att ångra dig.

Jag behöver inte skriva så mycket mer,
spana in min youtube kanal nu och njut av mina videos!
www.youtube.com/BryanBoyTellem
Gör mig en tjänst också.
Efter att du har spanat in min kanal, kommentera här vad ni tycker om den :)


Kommentarer
» Ord blir meningar

vet du varför dom blir spärrade? :S

2009-10-31 // 22:56:35
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» Anonym

din kusin pierre är fett fin :D

2009-10-31 // 23:18:14
» Mina

kan du videoblogga eller ha frågestund någon gååång! du har många läsare men du har aldrig gjort nåt av dom sakerna.. du ska ju ge läsarna va dom vill ha!!

2009-10-31 // 23:30:50
» Yg

Håller med Fragestund via vidio vafaann !!!

2009-11-01 // 00:14:03
» Anonym

haha bryanboytellem ? eh hahahah tycker du inte det låter hur töntigt som helst FETT TÖNTIGT. hur gammal är du ?!

2009-11-01 // 01:09:23
» Anonym

den verkar najs, sköna videos! prenumererar självklart ;)

2009-11-01 // 13:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback