Cash Money / Young Money

Cash Money Millionaire!
Cash Money Records.jpg

Om ni inte viste det innan så ska ni få veta det nu, Cash Money Millionaire är ett musik bolag som tex Sony.
För att läsa mer om hur Cash Money grundades osv klicka här: http://en.wikipedia.org/wiki/Cash_Money_Records

De tagit över musik världen! Bow wow lämnade Sony och skrev på för Cash Money/Young Money, Omarion lämnade också Sony för att skriva på för Cash Money/Young Money.

Cash Money/Young Money har tagit över helt! Deras låtar är bara för tunga! De äger!
De som tillhör Cash Money/Young Money är; Birdman, Lil Wayne, Bow Wow, Drake, Omarion, Jay Sean, Jae Millz, Young Buck m.m.

Min syrra festade med de igår och ska festa med de idag också, tur hon har...

När jag läste på wikipedia så fick jag reda på att Birdman heter Bryan på riktigt..coolt haha, det viste jag inte.
Birdman är gaaaalet tung aså!

Hur som helst här bjuder jag på lite av Cash Moneys musikvideos!

 

Kommentarer
» Anonym

Omarion är inte med i cashmoney mer ;)

2009-10-10 // 23:30:34
» mono

asso din syrra :O

2009-10-10 // 23:56:59
» Anonym

JA PRECIS omarion signade aldrig han drog sig ur i slutet. juste chashmoney/young money är ju på turne i europa. och är verkligen young buck signad till dom eller?

2009-10-11 // 11:26:24
» Anonym

alla lil waynes album släpps på samma dag den 15 december. hans rock album hans carter 4 och young moneys album då... och birdmans och jay sean den 24 november

2009-10-11 // 11:28:03
» Ord blir meningar

va heter första låten '?

2009-10-11 // 15:21:52
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback