CHAMPIONS LEAGUE

Yes, snart är det kick-off!

Champions League börjar om ca.35 minuter och jag tänker kolla på matchen mellan Liverpool - Lyon!
Vi som håller på Liverpool glömmer den senaste förlusten mot Sunderland.
DomHur som helst, ikväll är det Champions League som gäller!

Det är inte så bra matcher idag faktiskt, det är Liverpool matchen som är mest intressant och den kommer att visas på tv 6 om inte jag har fel.
Jag hoppas att Barcelona, Arsenal, Inter & Fiorentina förlorar ikväll :D

Tillbaka till Liverpool matchen, det är en måste match ikväll!
Förlust senast mot Fiorentina på bortaplan. 3 poeng är ett måste ikväll.


Babel fick chansen från start senast mot Sunderland, men i den matchen spelade ingen bra.
Jag hoppas på att Babel får chansen från start ikväll, om inte så hoppas jag att han gör ett bra inhopp.
Vi behöver verkligen utnyttja Babels fart längst kanten!

Ikväll får vi tillbaka vår skyttekung, Fernando El Niño Torres!
Och tro mig, ikväll nätar han!

Vi alla vet att Liverpool är grymma i Champions League!
Om jag själv får gissa på hur matchen slutar så gissar jag på 3-1 till Pool.

Alla Arsenal, Barcelona & Inter fans, Lycka till!

Kommentarer
» Anonym

torres spelar intee :| </3

2009-10-20 // 20:49:07
» Anonym

hahah liverpool fick kuk av lyon pa anfield.. 3 forluster i rad !!! HEJDA RAFA BENITEZ MED SITT STORA EGO !! En fjarde kommer pa sondag nar rooney natar 2 mal hahaha .. 8 i ligan scandalous !!

2009-10-21 // 04:11:36
» e

ju mer man snackar innan desto mer får man i sig efteråt

2009-10-21 // 15:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback