Chill

Nu ska jag ta och spela lite FIFA fan, jag har inte spelat det på 2 dagar nu!
Varför? Jo för att jag har pluggat som en idiot för provet som jag hade idag!

Fan om inte jag klarar provet asså haha!

Jag ska ta och spela mot några online nu, det är några som har addat mig och vill utmana mig haha så jag ska visa de att jag är mästaren!

Även Marvin tror att han är bättre än mig på FIFA, hahah! Shit asså, det här kanske låter lite mobbat men bror det är jag som är den bästa Mulatten på FIFA!!

Haha.

Jag checkar in senare!
Nu har jag kopplat in min iPod till laptopen och öppnat iTunes, jag tänker sätta på lite sköna låtar medans jag spelar!


Kommentarer
» Anonym

Haha 7-0!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-15 // 23:40:22
» Anonym

Christina Milian har bekräftat svaret om att hon är gravid med hennes man The Dream.

2009-10-17 // 11:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback