Chill

Oh va skönt.

Jag ligger i sängen och softar samtidigt som jag lyssnar på Trey's album.

Jag orkar inte göra någonting, vill bara ligga i sängen och chilla.
Eller nej, jag vet vad jag vill...Jag vill gå i ide, väck mig i Maj månad!

Haha ne, men seriöst jag är galet trött...Det känns som att det bara är jag som är trött.
Jag kom hem för ett tag sen, jag var i OK macken för att köpa läppsyl och på vägen dit så stötte jag på en kompis.

Vi snackade en liten stund och så var jag den förste som sa: Jag är galet trött, jag vet inte varför.
Då svarade han typ att jag kanske sover för lite.

Jag menar, om han också var trött så skulle han säga; Jag med, jag är fett trött. Men nej, så sa han inte.
Alla är pigga! Det är ju bara jag som är trött!


Det börjar bli kallt så ta hand om dina läppar...


När jag ändå var i OK macken så kunde jag inte låta bli att köpa Zoooo xD


Nu ska jag luta mig bakåt och läsa lite ur det nya numret av GOAL.


Checkar in later!

Sveriges skööönaste blogg med Sveriges sköönaaste läsare!

Kommentarer
» "tjej" eftersom du ville att man skulle skriva vilket kön man va haha

jag e också feeeeett trött har dansat dancehall hela dagen sen åtta imorse.. PALLAR EJ! hah :D

2009-10-12 // 17:39:23
» Anonym

hehe lapsylreklam va ;)

2009-10-12 // 18:40:36
» Anonym

vad e OK macken för ngt?

2009-10-12 // 20:25:51
» Anonym

HAHAAHHA OK MACKEN ÄR EN HELT VANLIG MACK SOM TYP STATOIL ELLER PREEM. hahaha ree

2009-10-13 // 00:42:48
» Anonym

vart bor du i stockholm eftersom du alltid går till ok macken och inte typ till hemköp eller någon kiosk i centrum?

2009-10-13 // 17:18:21
» Johanna

goal är grymaste tidningen:))))))

2009-10-15 // 15:30:38
URL: http://snees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback