Chris Brown

Chris Brown har en ny skön låt!



Har har ju spelat in flera låtar som är dedikerade till Rihanna, då han typ sjunger att han är saknar henne, ångrar det han gjorde och att han är ledsen för det som hände osv.
Själv börjar jag bli trött på alla dom där låtarna, jag tycker han ska släppa det och spela in vanliga låtar som inte har något med Rihanna att göra.



Visst ska han fortsätta med sina love songs men jag tycker han ska sluta dedikera låtarna till Rihanna..




Rihanna, i sina vackra dagar!

Men den här låten gillar jag faktiskt fast än det är ännu en låt dedikerad till Rihanna.
Den här låten är skön och texten är bra! Men jag hoppas verkligen det här är hans sista låt till Rihanna!





*Tell her I’m sorry, I’m really sorry…
Can you forgive me?Please forgive me…And come back home. Keep me safe and warm…
Damn my baby’s really gone…I don’t know if she’s coming home…
My luck’s up, I f**ked up*


Kommentarer
» CB forever

bryan vad heter lååten

2009-10-17 // 15:31:01
» Anonym

alla sega mønniskor låten heter CHRIS BROWN - SO COLD

2009-10-17 // 15:35:25
» linnbreezy

låten är så fin!! men håller med dig om att han måste sluta skriva låtar dedikerade till henne..

älska chris brown alltid! :)

2009-10-17 // 16:14:12
» Dominique

han har ju gjort en grym låt som är ganska ny.

inget att göra med rihanna ;D den heter drop it low

2009-10-17 // 21:36:09
URL: http://tungochkung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback