Rihanna & Chris Brown

Rihanna's nya singel Russian Roulette släpptes idag och den låter absolut inte som jag hade tänkt mig!
Jag trodde hennes första singel skulle vara en klubb banger eller någon typ av dans låt, ni förstår vad jag menar. Detta är en ballad som typ låter lite som 'Unfaithful'.


Jag gillar inte Rihannas nya look! Hon ser ut som en EMO.

Å andra sidan har Chris Brown släppt ut lite bilder från den kommande musikvideon 'I Can Transform Ya'.
Alla hans fans har höga förväntningar på den musikvideon så vi får väll hålla tummarna och hoppas på att den blir grym!


Kommentarer
» Anonym

sant, ingen snygg look!! :(

2009-10-20 // 19:44:13
» VV

För ett första så heter det ett emo, inte en. För det andra så förstår du ingenting om musikvärldens innebörd, att skapa en ny look och komma in i historien istället för de fula tjejerna som bara skakar på aset i de tråkiga videosarna som vi sett så många utav.

Du är en riktigt,fet jävla hater .

2009-10-21 // 01:14:11
» Anonym

RIHANNA ÄR SKITSNYGG! hon är fierce i sin egna stil och du kopplade nog inte låten och omslaget, dem hänger ju ihop. shit slutta dissa henne helat iden hon är grym! och låten e bäst

2009-10-21 // 21:39:04
» Manda

Deeet är f*n sant ! Hennes stil är rätt så konstig nu , men det är det som gör henne till Rhianna .. Men personligen så HATAR jag henne. Men det är JAG det ;)



Bless N' Love

2009-10-22 // 19:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback