Utvecklingssamtal

Hey på er alla sköna läsare!

Det är en skön dag med fint väder därför tänker jag bjuda er på den här underbara låten.
Tryck på play & njut


Haha, kommer ni ihåg när alla hade de här tröjorna??


Idag hade jag inga lektioner, alla har utvecklingssamtal idag och jag hade min rätt så tidigt. Klockan 9 hade jag tid.
När jag fick hem brevet för några dagar sen och såg att jag hade tid klockan 9 så blev jag lite sur för det är fett tidigt, men jag tänkte efter och blev glad eftersom jag hellre har tid klockan 9 än klockan 1,2 eller 3. Nu har jag hela dagen framför mig. Jag kan spela FIFA hela dagen jue! Haha nej skojja ba..

Vill ni veta vad vi pratade om under samtalet? Nee, jag håller det för mig själv.
Ne, skoja ba. Jag ska vara öppen och dela med mig lite med mina läsare.

Jag måste plugga som bara den, jag ska fixa lite rester från ettan.

Jag måste höja betygen i tre ämnen innan höslovet har jag bestämmt, matte är en av de ämnena.
Jag är faktiskt KEFF när det gäller matte. Vad ska man göra liksom? Visst ska man plugga men asså ohh, man kan inte vara bra på allt, det finns andra saker jag är bra på...

Hur som helst så ska försöka höja tre betyg från ettan innan höslovet eftersom jag inte pallar stressa med plugget nästa termin.

Idag ska jag bara ta det luuungt.. 
Jag har träning senare ikväll, jag har faktiskt fortfarande lite ont i smalbenet men äh, jag får bita ihop och träna!

Som jag alltid skriver, jag checkar in senare!! haha.

Ha det BÄST!




Kommentarer
» Rezzie

Vad läser du för nåt? Alltså vad för programm...

2009-10-07 // 12:33:31
URL: http://metrobloggen.se/RezzieW
» ιиєsιтα ♥

börja med bloglovin da? ;)

2009-10-07 // 14:20:37
URL: http://segerprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback