En bra start på dagen

Godmorgon på er.



Jag sov gaalet bra haha, jag vaknade för en timma sen, gick upp direkt och åt fruskost.

Medans jag åt frukost så satte jag på lite skön musik som får mig att bli på bra humör.



Efter jag åt frukost så tog jag en dusch och som vanligt hade jag med mig laptopen till badrummet för att kunna lyssna på musik!

Jag snackade med syrran igår och hon tänker skicka Blackberry'n till mig på Måndag, yesss!
Men jag vill inte bli för glad för man vet aldrig med henne, hon kan säga att hon skickar den till mig nu på Måndag men så gör hon det på Onsdag istället.

Anyways, nu måste jag ta och fixa lite grejjer haha, jag checkar in senare.

I nästa inlägg tänker jag ställa er tjejer en frååga så glöm inte spana in bloggen snart igen!

Ha det bäst!


Kommentarer
» Anonym

vad heter låten ?

2009-10-10 // 13:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback