En dag på stan

Hey på er!
Ni anar inte vilken dag jag har haft haha.

dagens börjar med att jag ska åka för att möta upp min kusin i stan, när jag väntar på tunnelbanan så ser jag en kvinna som kollar hur många minuter det är kvar tills tunnelbanan ska komma. Men hon kollar inte normalt utan hon täcker för ena ögat med handen när hon kollar. Jag la inte märkte till något i början men sen så märkte jag att hon höll på så hela tiden. Jag tänkte för mig själv att hon kanske ville se om hon ser bättre med högra ögat än det vänstra. Hon höll på täcka för högra ögat med handen och typ efter 2 sekunder täckte hon för vänstra ögat..
Jag ba wat da fuck??

Sen så kom tunnelbanan, jag sätter mig ner och hon sätter sig inte så långt i från mig.
Och så märker jag att hon fortsätter göra så..Jag var tvungen att ta fram min lur och filma det för jag ville visa min kusin och mina läsare hahah.


Haha, shit asså.

Men anyway, sen när jag mötte upp min kusse så åkte vi till telefonplan för att göra affärer.
Sedan hade vi tagit bussen från Telefonplan till Midsommarkransen och när vi klev av bussen så märker min kusse att han hade glömt sitt sl-kort på bussen.

Så kan det gå ibland. Men sen så åkte vi in till stan för att köpa lite kläder :)

Men visst håller ni med mig om att kvinnan var skum?
Haha

Kommentarer
» Nadine

HAHAHHAA, har också sett henne! Skitskum människa :)

2009-10-24 // 18:25:45
URL: http://vivalanadine.blogg.se/
» Anonym

de är synd om henne!!! inget att skratta åt!!!

2009-10-24 // 20:29:15
» Anonym

HAAH asg , men kan inte du typ bli anmäld för att ha lagt upp det? :P tror hon har tix

2009-10-24 // 23:20:46
» Paauulinee

HAHAHAHAHAHAHA!!! har oxå sett henne förut men,men ånda det är synd om hon typ har tix eller nåt:P

2009-10-24 // 23:27:11
URL: http://paauulinee.blogg.se/
» Anonym

En sak är i alla fall säker :DD och det är att du är sjukt snygg :D

2009-10-25 // 12:54:28
» Anonym

TRÖÖÖÖÖÖGA IDIOTER HELA BUNTEN. OM MAN HAR FÅTT TYP NYA GLASÖGON ELLER LINSER SÅ KOLLAR MAN OM SYNEN E LIKA PÅ BÅDA ÖGONEN, DET ÄR DÄRFÖR HON GÖR SÅ.. OHERREGUD

2009-10-25 // 19:16:21
» Lovisa

HAHAHAAHHAH du har säkert lagt i en kudde i påsen för att de ska se ut som att du har handlat mycket!!! AHAHHAHAHHAHAHHAAHAH

2009-10-26 // 12:39:24
» Sara

AHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAH ja dör, fett synd!!

Alla verkar tydligen ha sett henne förutom mig :O

2009-10-26 // 22:14:21
URL: http://saraliicious.blogg.se/
» Sara

AHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAH ja dör, fett synd!!

Alla verkar tydligen ha sett henne förutom mig :O

2009-10-26 // 22:14:34
URL: http://saraliicious.blogg.se/
» bääääbäääbäbääbäbäbää

AHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAH ja dör, fett synd!!

Alla verkar tydligen ha sett henne förutom mig :O

2009-10-26 // 22:15:08
URL: http://saraliicious.blogg.se/
» Anonym

hahaahahahahaha ser fett kul ut :P

2009-10-27 // 09:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback