FIFA10

Okej, okeej, jag kom precis hem!
Jag löpte hem efter skolan, varför? Jo för att jag är så sugen på att spela FIFA10!


(Jag har ett stort leende på läpparna från skillnad till Kalle Anka haha)

Jag köpte spelet imorse, jag åkte till Solna först för att kolla lite på skol-sm, det gick bra, vi vann med 7-2.
Sen åkte jag till syrrans jobb inne i stan för att låna pengar av henne. Inne i stan väntade jag på brorshan Kevin.
Vi köpte spelet tillsammans, efter vi hade köpt spelet mötte vi upp L.

Sen så åt vi i MAX som tjockisar, efter lunchen hade jag två lektioner, jag funderade på att skippa lektionerna med det var två viktiga lektioner som jag var tvungen att gå på men när jag slutade var det raka vägen hem!!!

Asså jag har knappt hunnit tagit av mig skorna..Jag öppnade dörren, slängde iväg mig väskan, gick in i rummet direkt och skrev det hära inlägget.

Nu kommer jag spela FIFA hela dan, varje dag haha. Fuck facebook, fuck msn, fuck bloggen... eller nej, inte bloggen haha. Men nu är det FIFA 24/7 asså. 
Jag måste spela nu haha, heej dåå!

ALLA PS3 GAMERS ADDA MIG PÅ PS3: BRYANMASSA

LET'S FIFA10


Innan jag drar, grabbar kommentera och låt mig få veta om ni också har köpt FIFA ;)
Fuck PRO haha!

Kommentarer
» Anonym

Bryan brooe jag ska åka och köpa den nu haha :D

2009-10-01 // 14:58:03
» Ord blir meningar

du frågar hur man tex kan vara beroende av facebook, men kolla vad Fifa gör med dig hahahahahah :D

2009-10-01 // 15:38:42
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» Kevin Chris Altidore

hahaha vi krigade för de där spelet asså hahaha !



Lets FIFA10 <3

2009-10-01 // 16:25:51
» Anonym

öh du gillade väll inte ens max?

2009-10-01 // 22:23:28
» Anonym

yeah L is mys sistah:):P

2009-10-01 // 22:26:43
» Anonym

theeooo walcooooootttttt <33

2009-10-02 // 16:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback