FRESH PRINCE OF BEL AIR

Nu har jag pluggat i 25 minuter.
Ska fortsätta efter att jag har kollat klart på min favorit serie.

Jag tror ni vet vilken serie jag syftar på!
Fresh Prince Of Bel Air!
En av dom om inte den bästa komedi serien of all times!

Man tröttnar liksom aldrig på att se på Fresh Prince.
Det är lika kul varje gång, Will och Carlton behöver inte ens säga något...
Jag garvar bara jag ser de, haha.

HAHAHAHAH, Oh My Gad! Så jävla sköna!

Nu ska jag slå mig ner i soffan med life läsk och godis.
Kolla på Fresh Prince du med, den börjar 15:30

Kommentarer
» Anonym

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH

2009-10-30 // 17:54:59
» Anonym

Hahaha! Jag kollade på Fresh Prince idag och tänkte på dig bryan ;D Den serien äger fan, will och carlton hahah ja finner inga ord för dom!

2009-10-31 // 00:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback