Goddag

Hey på er!

Shit, ännu en dag då jag är galet trött.
Jag har kommit på en grej, jag är inte den ända som är trött! Vilken nyhet eller hur haha!

Ne, men när jag satt på tåget på väg hem från skolan idag la jag märkte till en grej.
Alla är trötta! Absolut alla, jag satt typ omringad av folk som bara sov.
Jag kollade på en kvinna som satt framför mig, hon var heeelt borta! Hon sov väldigt djupt, och sen så kollar jag på mannen som sitter bredvid mig, han gäspade hela tiden och fick mig att bli trött.

Ni vet hur det är, när man ser någon annan gäspa så gör man också det automatiskt.
Så jag satt med mina hörlurar på och lyssnade på Chris Brown och efter ett tag blev jag glaet sömnig.
Det jag vill komma fram till är att alla är trötta nu för tiden, alla på tåget var helt slut. Vart jag än kollade såg jag trötta människor, vad kan det bero på? Är det vintern som börjar närma sig och får folk att bli trötta eller är det helt enkelt någon typ av stress som finns i luften som får folk att bli trötta.

Haha den här snubben är verkligen överdrivet TRÖTT!

Haha, de knaz asså. Idag kommer jag inte kunna lägga mig tidigt eftersom det är Champions League men tro mig imorgon MÅSTE jag lägga mig tidigt. Jag tänker fan lägga mig kl 10 för som jag skrev i det tidigare inlägget, jag är trött på att vara trött.. Jag behöver mer sömn..

HOLLA!

Kommentarer
» Anonym

kan du uppdatera din musik grej på sidan, mp3 elle va det e ? du har haft samma låtar tusen år o' grejjer.

2009-10-21 // 15:13:42
» Moris

ALLTSÅ JA DÖÖR HAHAHA, FETT KUL TRÖTTA BILDER !

2009-10-21 // 15:31:51
URL: http://moris.blogg.se/
» Anonym

hahahaha sista bilden xD

2009-10-22 // 01:18:40
URL: http://nathanya.blogg.se/
» Sidney The Singer

Hhahaha herregud, då måste man vara riktigt trött!

2009-10-22 // 17:55:20
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback