Godmorgon, eller Goddag



Oh vad skönt det var att få sova ut helt!
Jag vaknade runt halv 2.
Nu ligger jag på soffan och kollar på matchen mellan Blackburn - Burnley.

Idag tänker jag softa hemma precis som igår, jag orkar inte röra mig någonstans och det finns ju inte något att göra liksom..

Jag funderar på att plugga lite faktiskt, jag ska ju försöka höja tre betyg innan höstlovet så det är väll dags att sätta igång nu, så att jag inte stressar i sista sekund.


Aja, nu tänker jag kolla på matchen, det står 2-1 till Blackburn.
De låg faktiskt under med 1-0 men nu har de vänt!
Efter den matchen spelar Wigan - Manchester City!
Jag hoppas på att Robinho är tillbaka, det var fan ett tag sen man såg han spela!!

Jag checkar in med DAGENS FRÅGA och Mulattobee Showen Del 3 lite senare.

Ha det bäst!

Kommentarer
» Anonym

dagens fråga sulle du kunna dejta kissie? :D

2009-10-18 // 14:35:50
» Anonym

shit killen haha du gör tjejerna varma med de "halvnakna" bilderna :p

2009-10-18 // 14:45:01
URL: http://www.janeleo.devote.se
» idah

hahha innan höstlovet så du slipper stressa? mannen d e höstlov nästa vecka haha

2009-10-18 // 14:56:14
URL: http://poppincolour.blogg.se/
» clara

eey vart har du köpt de där halsbandet, har letat som en jävla galning :P heheh

2009-10-18 // 16:40:40
URL: http://musicdancelove.blogg.se/
» Anonym

Ida säg inte mannen om du e en svenne! jävla wannabe blatte. Störande jao när svennar tar våra ord

2009-10-18 // 17:20:10
» **anonym**

fin kropp :)

2009-10-19 // 16:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback