Godmorgon

Godmorgon på er!



Ohh, vad skönt, jag tittar ut genom fönstret och ser en klarblå himmel!


Jag håller på att fixa min FIFA spelare haha, det kallas för FIFA GAME FACE.
För de som inte vet vad det är så skapar man en egen spelare, som tex. Bryan Massa.

Man har alltid kunna skapa en egen spelare men GAME FACE är något helt nytt vilket innebär att man laddar upp bilder på sitt ansikte, en profilbild och en porträttbild.
När man är klar och har fixat allt så ser spelar ut som en själv. Det är fett med nice asså hhaha..

I nästa inlägg tänker jag visa lite bilder på hur det ser ut när man skapar en GAME FACE...

Vissa kanske undrar varför jag inte är i skolan, det är för att jag mår lite dåligt.
Har huvudvärk och så...

Shit vad min mage kurrar! Måste äta frukost nu, jag checkar in senare.

Ha det bäst!

Kommentarer
» Anonym

asså de ända du gör är att spela de där jävla fifa?

"YEEES nu är de fredag, gissa vad jag ska görà:O spela mitt nya coola fifa spel wooho har längtat hela veckan, även fast jag inte gjort något annat än att spela"

hahah aasså de ju typ sådär:)

du borde hitta på mer saker som du kan skriva om;)

2009-10-02 // 10:54:28
» Anonym

glömde säga

om du "gör de för tjejerna" så tycker ja inte du borde skriva om ett spel.. fett tråkigt

2009-10-02 // 10:56:11
» rebecca

snygg!

2009-10-02 // 12:26:55
URL: http://www.rebeccanorberg.devote.se
» Abbe

"Du har huvudvärk" Haha vilken bati du är, du sitter hemma för fifa.

2009-10-02 // 12:58:56
» Everlinn

host fifa-syndromet

2009-10-02 // 15:01:53
URL: http://everlinn.blogg.se/
» Lizz

Idag var första gången jag har varit inne på din blogg.

Jag diggar din tatuering och älskar dig musiksmak.

Kommer besöka din blogg fler gånger kan jag tala om (:

2009-10-02 // 17:14:23
» Anonym

var köper man såna örhängen?

2009-10-03 // 17:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback