Härligt, härligt!

Go'kväll på er alla söta och sköna läsare!


Jag och Tumme, på väg hem efter matchen.

Ni anar inte hur glad jag är. Eller stolt kanske låter bättre...Eller nöjd!
Aja, det spelar inte så stor roll, det känns i alla fall som att jag är;
On the top of the world right now!

Jag kom hem från min fotbollsmatch för ett tag sen. Det är så att mitt lag spelar slutspel i Junior Allsvenskan och vi hade kvartsfinal mot Kalmar FF idag.
Jag fick tyvärr börja på bänken, men jag, Tumme, Nebben och Agid hade i alla fall roligt på bänken haha.
Hur som helst, jag fick hoppa in i typ den 72a minuten. Jag fick en fin passning av Alex (kaka) och trixade med bollen en gång och sedan placerade jag den mellan bena på keepern, jag började fira haha men så hörde jag domarn blåsa i visselpipan, målet godkändes inte för att det "var" offside.



Men med ca 3 minuter kvar av matchen skulle det smälla till!
Jag sprang förbi en försvarare på kanten, passade Tumme som tog emot bollen och hittade mig igen med en fin passning, jag stod vid kanten av straffområdet när jag fick bollen, tog emot bollen i sidleds, och avslutade med med ett lågt skott på kanten som målvakten inte kunde nå!



Vilken känsla det var, att få avgöra kvartsfinalen med mitt 2-1 mål!
Det var längesen jag spelade en viktig match som denna, det var längesen jag spelade slutspel i huvud taget..

Härligt grabbar! Nu är vi i semifinal, vilka vi möter vet vi inte än men vi ska fan hela vägen till Final nu!!

Forza Vasa, haha!

Vasalunds Juniorer (Bild från i sommras)



Kommentarer
» Sara

Vilken historia asso..



Forza forza vasa! kililii

2009-10-15 // 22:18:25
URL: http://saraliicious.blogg.se/
» Sara

Vilken historia asso..



Forza forza vasa! kililii

2009-10-15 // 22:19:00
URL: http://saraliicious.blogg.se/
» Anonym

grattis, och verkligen kul att du skriver om ditt eget fotbollslag! fortsätt med det!

2009-10-15 // 22:43:26
» Anonym

föressten dina videon på youtube, de verkar inte finnas kvar? kan man hitta de nån annan stans?

2009-10-15 // 22:47:28
» Anonym

DIIIIIIIIIIIINOO :D:D:D:D

2009-10-16 // 00:18:33
» Anonym

vad heter killen till vänster högst upp som står bredvid tränaren i grått? :)

2009-10-16 // 15:46:31
» nadja

HAHA! min stalker från malmvägen är med på bild ju!

2009-10-16 // 18:00:22
URL: http://nadjabouzaiene.blogg.se/
» omg

hallå hetr "tumme" tomane egentligen? o gick han i knutbyskolan haha :P

2009-10-16 // 20:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback