Hellu

Shoo alla söööööta och skööna läsare :D

Shit, jag är helt slut! Äntligen ligger jag under täcket, har väntat på det hela dagen.
Jag kom hem från träningen för ett bra tag sen, när jag kom hem tog jag av mig jackan snabbt, slänge iväg min träningsväska och satte mig på soffan i vardagsrummet för att kolla Champions League matchen mellan de två storlagen, Real Madid & AC Milan.

Milan vann med 3-2, jag behöver inte gå in på detaljer. Jag antar att alla såg matchen.


Inte undra på att jag är trött under dagarna. Jag sover ju sent och vaknar tidigt på morgonen, det funkar inte så asså. Från och med imorgon ska jag börja lägga mig vid halv 11.

Godnatt säger jag med dessa bilder och denna låt!




Sov gott alla läsare :)


Kommentarer
» Anonym

helt sjuk match igår kväll! :O

2009-10-22 // 17:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback