Hellu

Goddag på er!
Hoppas ni mår bra.


trött, trött & återigen trött!

Fan vilken lång dag det har varit i skolan, jag är helt slut och funderar på att sova lite innan min träning ikväll.

När vi hade mentors tid idag så pratade vi om varför det sker stölder i skolor...
Ingen tog det seriöst direkt..det var bara onödiga svar så tex, därför ni ger oss dåliga betyg osv.
Men ärligt talat, vad tror ni får folk att vilja stjäla saker från andra?

Men anyway, jag är fett med hungrig så jag ska fixa något att käka.

Och juste, igår så var det någon som kommenterade att jag borde skapa en musik kategori.

Som sagt, jag läser alla kommentarer och när jag ser något bra så tar jag åt mig.
Jag vill ju att bloggen ska vara kul för er som följer och just därför tänker jag skapa en musik kategori nu :)

Hare bäst!

Kommentarer
» lina

tycker att du borde skriva ut vad låtarna heter som du lägger ut. Så man kan ladda ner de om man tycker de är bra :)

2009-10-19 // 19:24:18
» Anonym

kan du snälla göra videoinlägg:D

asså det skulle göra din blogg bääääst!!!

2009-10-19 // 22:46:40
» Anonym

kan du snälla göra videoinlägg:D

asså det skulle göra din blogg bääääst!!!

2009-10-19 // 22:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback