Hemma chill

Aahhh vad varmt & skönt det är i mitt rum.
Jag kom precis hem från träningen, det är svin kallt ute. Jag menar helt allvar, jag orkar inte gå runt och frysa längre, jag kommer att ta ut min fjällis från garderoben!


( 2008-03-01 02:45 )

Hellre att jag bara behöver ha på mig en T-Shirt under fjällisen än att frysa bara för att vara stilig.

Hur som helst...Jag sitter i mitt lilla rum och dricker Green Tea Orient.
Tittar ut genom fönstret och det är mörkt som fan...

Har match imorgon så jag tänker bara ta det lugnt hemma ikväll.

Ska ha hemma chill för mig själv helt enkelt... Pappa köpte chips och läsk så jag tänker ladda ner någon bra film och bara softaa.

Ha en fin kväll, men ta det lugnt


Kommentarer
» ord blir meningar

har också börjat använda min det är skit kallt ju spec på morgonen / kvällen

2009-10-02 // 20:57:00
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» Anonym

Skulle inte banga på och göra dej sällskap (a

2009-10-02 // 21:10:49
URL: http://bbellaah.blogg.se/
» F

Haha, jag har oxå min vinterjacka.

De e skiit kallt ! Usch.

2009-10-02 // 21:28:51
» Anonym

när är din match?

2009-10-03 // 00:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback