I skolan

Sitter i skolan och jobbar med ett projekt i engelska c.



Min grupps projekt ska handla om rugby, vi har rätt mycket att göra och jag kan ju inte så mycket om rugby så om du vet lite om rugbys regler så kommentera gärna haha.

Kanske lite onödigt att jag skrev det här inlägget för jag slutar om 20 minuter och är hemma snart men jag var så uttråkad på lektionen.
När jag kommer hem så ska jag nog softa lite, pumpa tung musik medans jag spelar FIFA, sen på kvällen så har jag träning men jag vet faktiskt inte om jag ska gå på den eftersom jag har ont i smalbenet.

Nu ska jag jobba lite mer med projektet sen ska jag heeem!!
Och juste, syrran åkte tillbaka till London idag så det kommer vara dött nu när jag kommer hem haha.

Ha det bäst!

Kommentarer
» Anonym

vart e din musik

2009-10-05 // 15:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback