I WANT TO WORK FOR DIDDY SEASON 2

Det här verkar vara det roligaste och intressantaste som finns på tv just nu!



I want to work for Diddy handlar om några kanditater som har chansen att vinna ett kontrakt.
Det kontraktet gör att du är anställd hos Diddy officiellt!



Det kan bara bli en vinnare och tro mig det händer grejjer i det här programmet. Kanditaterna bråkar och tjafsar med varandra, det gör vad som helst för att bli anställd hos Diddy!



Säsong ett har redan varit, nu väntar säsong två!
Synd att det inte visas på svensk tv! Eller det kanske det gör??
Jag har faktiskt för mig att säsong ett visades på Mtv men jag är inte säker på det!

I alla fall så hoppas jag på att de visar säsong två av I WANT TO WORK FOR DIDDY!
Tro mig jag kommer inte missa ett ända avsnitt om det visas på svensk tv.

Tryck på play för att se lite om vad programmet går upp på och vad som händer i programmet.
Mulattobee - Ger alltid sina läsare vad de är intresserade av!


Kommentarer
» Anonym

haha det visas på lördagar på viasat 6 (6:an)

2009-10-15 // 15:08:14
» Maria

dem visar serien på tv6 typ på helgerna men vet inte riktigt tiderna, men du kan kolla in på TV.nu och se vilka tider, serien är skit rolig haha och spännande ;)!!

2009-10-15 // 15:25:07
URL: http://maariiaaw.devote.se
» Anonym

den verkar najs, ska kolla in den!!

2009-10-15 // 17:54:29
» Anonym

den verkar najs, ska kolla in den!

2009-10-15 // 17:55:05
» ιиєsιтα ♥

jag :D

2009-10-15 // 18:47:29
URL: http://segerprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback